|
|
Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
Jak dokonać zakupów?
Uruchamiając nasz sklep monitor Twojego komputera został podzielony na trzy okna. W górnym najwyższym oknie wyświetlane jest menu. Menu zorganizowaliśmy w ten sposób, że w formie przycisków rozmieściliśmy główne grupy asortymentowe. Pod przyciskami znajduje się podmenu, które umożliwia dostęp do właściwej grupy towarowej. Po kliknięciu w jedną z opcji podmenu, w dolnym prawym oknie zostanie wyświetlona lista towarowa wraz z opisami.
W celu dokonania zamówienia musisz kliknąć w napis dodaj do zamówienia. Teraz chwilę odczekaj, aż ujrzysz zamówiony towar w lewym dolnym oknie. W analogiczny sposób wybierasz kolejne towary do swojego koszyka. Program automatycznie zlicza wartość Twojego zamówienia. Gdy stwierdzisz, że jest ona zbyt duża możesz usunąć towar z koszyka klikając w napis usuń znajdujący się przy nazwie towaru.
Po skompletowaniu całego zamówienia wypełnij wszystkie pola
formularza znajdujące się poniżej zamawianych towarów. Aby je ujrzeć skorzystaj
z przewijanej belki w lewym dolnym oknie. Teraz kliknij w przycisk: zamów. Po
dłuższej chwili otrzymasz informację, że zamówienie zostało przyjęte.
Gwarancja realizacji zamówienia.
Nasz system komputerowy jest
sprzęgnięty ze sklepem internetowym. Automat sprzedający sprawdza, czy
zamówiony towar znajduje się u nas w magazynie, jeśli tak, to pozwala dodać go
do koszyka. Posiadając towar w koszyku masz pewność, że jest on zarezerwowany
dla Ciebie. Zamówiony towar wysyłamy w tym samym, a najpóźniej w następnym dniu
roboczym.
Regulamin zakupów
Sklepy internetowe www.nuty.pl, www.nuty.com.pl, www.struny.pl,
www.struny.com.pl, oraz www.fraza.com.pl prowadzone są przez firmę
FRAZA s.c. Krystyna Bereźnicka, Mirosław Bereźnicki, Artur Bereźnicki wpisaną
do ewidencji gospodarczej pod numerami: 76792, 60941, 1859 prowadzonej
przez Prezydenta Miasta Wrocławia, której nadano numer identyfikacyjny NIP 899-18-29-441
z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Łużyckiej 28a. W dalszej części
regulaminu nazywane jako nuty.pl.
Proponujemy następujące sposoby
dokonania płatności:
·
Za
zaliczeniem pocztowym
- zapłata za doręczoną przesyłkę nastąpi przy odbiorze paczki.
·
Przy
użyciu karty kredytowej - po złożeniu zamówienia skompletujemy wszystkie zamówione pozycje i
dopiero wtedy przekażemy Ci pocztą elektroniczną informacje o sposobie
przekazania danych z karty, niezbędnych do przeprowadzenia transakcji.
Ta forma płatności nie jest jednakże dostępna przy dokonywaniu zakupów na
potrzeby działalności gospodarczej.
Akceptujemy płatność kartami VISA, MasterCard/EuroCard.
Niestety nie jest możliwa płatność kartą, która może być odczytana jedynie
przez terminal elektroniczny - Visa Electron czy Maestro.
·
Przelewem - po złożeniu zamówienia na
ekranie monitora wyświetli się informacja o kwocie jaką należy przelać oraz o
numerze rachunku bankowego. Dodatkowo otrzymasz list e-mail z potwierdzeniem
otrzymania zamówienia oraz z informacją na jakie konto należy dokonać
płatności. Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia przelewu wyślemy Ci
potwierdzenie otrzymania wpłaty na nasze konto oraz wyślemy paczkę z
zamówionymi towarami. Koszt wysyłki przy tej formie płatności jest mniejszy o 5
zł, może być nawet bezpłatny w przypadku złożenia zamówienia na publikacje
nutowe lub książki o łącznej wartości przekraczającej 150 zł.
Na życzenie naszych klientów
wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę zaznacz w chwili
składania zamówienia odpowiedni typ dokumentu sprzedaży.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, a w chwili składania zamówienia nie
odznaczyłeś, że chcesz otrzymać ten dokument:
·
ponieważ
okres, w którym możliwe jest wystawienie faktury VAT jest ograniczony
natychmiast po otrzymaniu zamówionych towarów wypełnij i podpisz upoważnienie
do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.
·
koniecznie! dołącz do tego upoważnienia
paragon fiskalny
·
upoważnienie
wraz ze specyfikacją wyślij na nasz adres
Jeżeli zamawiasz w naszym sklepie towary na potrzeby działalności gospodarczej,
zaznacz pole "faktura". Jeśli dokonujesz zamówienia do dalszej
odsprzedaży wyślij nam pocztą lub faksem kopie danych rejestrowych firmy, NIP,
REGON.
Sposób składania zamówienia w
przypadku różnicy w adresach dostawy i adresu na Fakturze VAT.
Jeśli chcesz otrzymać paczkę na inny adres niż widniejący
na fakturze, wpisz go w polu „komentarz”. Adres jaki ma znaleźć się na Fakturze
VAT wpisz w formularzu danych zamawiąjącego. W e-mailu potwierdzającym wysłanie
paczki potwierdzimy ci adres na jaki została wysłana paczka.
Faktury VAT -
wysyłka towarów do krajów Wspólnoty Europejskiej
Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług dla Klientów z terytorium Wspólnoty
sprzedaż wysyłkowa w każdym przypadku musi być potwierdzona fakturą.
Wysyłka za granicę
Zamówione pozycje są dostarczane
poza granicę Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ceny uzależnione są od
wagi produktów oraz państwa do którego kierowana jest paczka. Cena przesyłki
jest naliczana przez automat sprzedający podczas składania zamówienia.
Ceny:
- Wszystkie ceny w nuty.pl są
podawane w walucie polskiej (PLN). Sprawdź aktualny przelicznik złotego na
waluty obce.
- Informacje o podanych cenach obowiązują w chwili składania zamówienia do
czasu jego realizacji i w tym czasie nie ulegają zmianie.
Sposoby płatności przy
zamówieniach za granicę:
Do zamówień realizowanych za granicę wymagamy płatności kartą kredytową lub
przelewem. Akceptujemy płatność kartami VISA oraz MasterCard/EuroCard.
Cła i podatki graniczne:
Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać opłatom importowym i
podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wszystkie dodatkowe formalności
związane z odebraniem przesyłki z urzędu celnego leżą w gestii kupującego. Nie
mamy żadnej kontroli nad wysokością dodatkowych opłat i nie możemy ich
przewidzieć - zależą od ustawodawstwa kraju odbiorcy. Aby otrzymać bardziej
szczegółowe informacje na temat opłat granicznych podatków i cła, prosimy
skontaktować się z lokalnym urzędem celnym w Twoim kraju.
W przypadku zamówień z zagranicy ceny nie są pomniejszane o podatek VAT.
Modyfikacja zamówień (dzielenie, anulowanie,
łączenie, korygowanie)
Kontaktując się z biurem obsługi klienta pod naszymi numerami telefonów lub
adresem e-mail możesz zmieniać swoje zamówienie - dzielić je, anulować, łączyć
z innym lub też korygować zawarte w nim błędy.
Jeżeli np. Twoje poprzednie zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a Ty
złożyłeś kolejne, postaramy się połączyć oba zamówienia - zmniejszą się wówczas
koszty przesyłki.
Jeżeli, pomimo naszych zabezpieczeń, automat sprzedający przyjmie zamówienie na
pozycję, której nie ma w naszym magazynie, zrealizujemy zamówienie w zakresie
pozostałych produktów. Gdy będziemy mogli zrealizować zamówienie na brakujący
produkt, skontaktujemy się z Tobą, w celu potwierdzenia chęci zakupu. Opisana w
tym akapicie sytuacja zdarza się niezmiernie rzadko, gdyż posiadamy
kilkustopniowe zabezpieczenia przed przyjmowaniem zamówień na produkty, których
brakuje w magazynie.
Reklamacje i Zwroty
Reklamacje
Wszystkie pozycje w naszej ofercie
objęte są gwarancją producenta oraz rękojmią sklepu nuty.pl. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz
jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy,
odeślij przesyłkę Pocztą Polską. Zwrócimy koszty wysyłki i wymienimy produkt na
pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze.
Reklamacje dotyczące dostarczenia produktów innych niż w
zamówieniu lub w innej ilości
W sklepie nuty.pl nie występują tego rodzaju reklamacje, gdyż wszystkie
wysyłane produkty sprawdzane są elektronicznie. Jednak gdyby nastąpiło
spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta, sklep nuty.pl przyjmuje na siebie koszty
zwrotu towaru i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań.
Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 2.03.2000 r. z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204, z 2003 r. Nr 84, poz. 774, Nr 188, poz. 1837, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1204.) Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zgodnie z art. 7 w/w ustawy, zwrot towaru w stanie niezmienionym, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta,
przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz
zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta
ich oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub
wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez
konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego
osobą,
5)
świadczeń, które z
uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub, których przedmiot ulega
szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
Zwracany
towar wysyłasz do nas na własny koszt.
Zwrotowi
nie podlegają:
·
koszty
transportu,
·
opłata
za traktowanie zamówienia jako priorytetowego,
Dokument zwrotu towaru
W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym
towarem prześlij nam wypełniony i podpisany "Dokument zwrotu towaru",
·
do
"Dokumentu zwrotu towaru" załącz paragon fiskalny lub fakturę VAT.
„Dokument
zwrotu towaru” wraz z towarem, paragonem fiskalnym (lub fakturą VAT) wyślij
paczką ekonomiczną na adres:
FRAZA
s.c.
ul. Łużycka 28a
51-111 Wrocław
Po jego
otrzymaniu wraz z ww. dokumentami, zwrócimy Ci towar pozbawiony wad lub
pieniądze w sposób, który wybierzesz spośród propozycji zawartych w „Dokumencie
zwrotu towaru”. Pragniemy poinformować, że zwrot pieniędzy nastąpi szybciej
przelewem na rachunek bankowy niż przekazem pocztowym.
sposób zwrotu należności |
koszt zwrotu |
przelew na rachunek bankowy |
bez kosztów |
odbiór osobisty |
bez kosztów |
przekaz pocztowy |
5,00 zł |
Reklamacje dotyczące dostarczenia przesyłki
W przypadku nie otrzymania
przesyłki w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania od nas e-maila z informacją o
wysłaniu paczki wraz z podaniem jej numeru nadawczego, prosimy o sprawdzenie w
najbliższym Urzędzie Pocztowym czy paczka nie oczekuje na odbiór. W 99%
przypadków paczka czeka na odbiór.
W przypadku nie otrzymania
przesyłki w okresie 2 tygodni od czasu wysłania paczki klient powinien zwrócić
się do sklepu z reklamacją dostarczenia przesyłki. Po otrzymaniu zgłoszenia w
przypadku, gdy paczka została wysłana Pocztą Polską nuty.pl zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji do czasu
otrzymania od Poczty Polskiej odpowiedzi na złożoną reklamację. Zgodnie z
regulaminem Poczty Polskiej czas rozpatrzenia reklamacji wynosi od 14 do 30
dni.
Z regulaminu Poczty Polskiej:
§ 8. 1. Placówka operatora, w której została zgłoszona
reklamacja, przekazuje ją niezwłocznie do jednostki I instancji, która w
terminie 14 dni od dnia jej otrzymania:
·
udziela
odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, albo
·
informuje
pisemnie reklamującego o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w
terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, podając przyczynę zwłoki oraz termin
udzielenia odpowiedzi na reklamację.
·
Termin
udzielenia odpowiedzi na reklamację, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, nie może
przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
·
Przedłużenie
terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy przypadków, gdy niezbędne jest
przeprowadzenie dodatkowego postępowania wyjaśniającego, w szczególności
jeżeli:
·
zebrane
w dotychczasowym postępowaniu dowody i wyjaśnienia wymagają uzupełnienia dla
rzetelnego rozpatrzenia reklamacji,
·
uzyskanie
dowodów i wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji nie było
możliwe pomimo zachowania należytej staranności operatora w ustalaniu stanu
faktycznego.
Umowa sprzedaży zawierana jest
pomiędzy Klientem a Sklepem Internetowym nuty.pl.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy ma miejsce
poprzez wydrukowanie i przekazanie klientowi dokumentu: paragonu fiskalnego lub
faktury VAT. Warunki zawierania umowy zawarte są na stronie internetowej.
Klient dokonując zakupu oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem Zakupów.
·
Umowa
sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim,
·
Wszelkie
istotne postanowienia umowy zostaną utrwalone, zabezpieczone i potwierdzone w przesłanym
wraz z zamówionym towarem paragonem lub fakturze VAT,
Wszelką korespondencję prosimy
kierować pod adres:
FRAZA s.c.
ul. Łużycka 28a
51-111 Wrocław
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem
obsługi klienta - telefonicznie (0 - prefiks - 71 – 325-82-11).
Służymy Ci pomocą oraz udzielimy
wszelkich potrzebnych informacji.